مقالات

دستگاه کپی صنعتی ریکو mp 7001

دستگاه کپی برند mp 6001

دستگاه فتوکپی صنعتی ریکو مدل mp7001 :

دستگاه فتوکپی صنعتی ریکو مدل mp7001 که به اصطلاح سری 1 نامیده می شوند.از لحاظ ظاهری شکل ظاهری و قطعات یکسان می باشد. و فقط فرق آنها سرعت دستگاه می باشد.

از ۶۰ الی ۹۰ برگ در دقیقه چاپ می کند. این دستگاه فوق العاده قوی و توانمند در میان دستگاه های صنعتی طرفداران زیادی دارد.دستگاه دارای فیشر یا همان (سورتر)جداگانه جهت دسته بندی جزوات می باشد.

قادر است تا روزی 20.000 هزار برگ چاپ بزند. دارای adf و اسکن رنگی جهت اسکن کردن اسناد به صورت اتوماتیک. -دارای کاست لارج 3.000 هزار برگی و 2 کاست 500 برگی تغذیه کاغذ می باشد.

از سایز a5 الی a3 پشت و رو زن چاپ می کند.دارای صفحه نمایش لمسی که تمام امکانات دستگاه را روی آن مشاهده می کنید. کار را برای اوپرتور دستگاه بسیار آسان کرده است.

قابلیت نصب به کامپیوتر با کابل شبکه و usb می باشد.

جمع بندی :

بسیار قوی و فوق العاده بسیار مقرون به صرفه وبا هزینه چاپ پایین. برای مکان هایی از قبیل اداره جات -مدارس -دفاتر فنی و مکان هایی که سرعت چاپ بالایی نساز دارند مناسب است.

و با هر بار شارژ تونر تا ۴۵.۰۰۰ هزار برگ چاپ می زند. .اگر دنبال دستگاهی با هزینه بسیار پایین و اصطکاک کم و سرعت بالا هستید ریکو سری ۱ بهترین گزینه می باشد.

شرایط گارانتی  دستگاه فتوکپی صنعتی ریکو مدل mp6001 :

دستگاه فوق دارای ۳۰۰.۰۰۰ هزار برگ یا ۸ ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد. که تا اتمام مدت زمان گارانتی تمامی قطعات و مواد مصرفی و برد های الکترونیکی در صورت خرابی به عهده شرکت تابان کپی می باشد.

هدیه :

یک عدد تونر اضافه به عنوان هدیه هنگام خرید دستگاه به شما عزیزان تقدیم می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *